Składanie zamówienia
Aby zapoznać się z ofertą sklepu należy najechać w górnej części witryny na pozycję „Sklep” w menu. Rozwinie się drzewo kategorii, w których znajdują się produkty. Skorzystać można także z wyszukiwarki, która ulokowana jest w nagłówku sklepu internetowego. Niektóre produkty można dowolnie spersonalizować – wybrać rozmiar, kolor, wprowadzić treść. Po dokonaniu tych czynności, należy kliknąć „Dodaj do koszyka”, a następnie przejść do koszyka. Kolejnym krokiem jest uzupełnienie danych zamawiającego, danych adresowych do dostawy, a także wybór sposobu zapłaty.
Podczas składania zamówienia Klient ma możliwość wyboru dogodnego sposobu zapłaty za zamówienie. Proponujemy następujące sposoby płatności: szybki przelew elektroniczny, przelew tradycyjny na rachunek firmy, płatność przy doręczeniu przesyłki.
Zamówienie można wysłać na inny adres, niż adres osoby składającej zamówienie. W tym celu na etapie wyboru sposobu zapłaty i dostawy, należy zaznaczyć „Dostawa na inny adres” i uzupełnić wymagane pola tekstowe.
Szczegółowy cennik wysyłki znajduje się na stronie Dostawa.
Czas realizacji zamówienia wynosi kilka dni roboczych. Dokładna informacja o czasie wykonania danego produktu znajduje się pod przyciskiem „Dodaj do koszyka” na stronie produktu.
Nasz sklep internetowy wykorzystuje wymagane mechanizmy ochrony danych osobowych, przesyłane dane są odpowiednio szyfrowane, a bezpieczeństwo płatności zapewnia Przelewy24.
Dostawa
Czas dostawy liczony od momentu przekazania przesyłki firmie spedycyjnej wynosi zazwyczaj od jednego do dwóch dni roboczych. W wyjątkowych przypadkach może ulec on wydłużeniu. Nie jest to zależne od naszego sklepu, gdyż procedura transportu powierzona jest firmie zewnętrznej.
Tak, informujemy kupującego o nadaniu przesyłki poprzez wiadomość e-mail. Wiadomość taka mówi o tym, iż zamówienie zostało zrealizowane i w najbliższym czasie przesyłka zostanie przekazana firmie spedycyjnej.
Tak, treść wiadomości e-mail o zmianie statusu zamówienia na „Zrealizowane” zawiera także numer przesyłki i nazwę przewoźnika.
Zwroty i reklamacje
Tak, produkty w sklepie internetowym FabrykaTabliczek.pl objęte są 24 miesięczną gwarancją dla osób fizycznych, 12 miesięczną dla przedsiębiorców.
Tak, jeśli zakupiony towar nie spełnia oczekiwań lub jest wynikiem pomyłki, gwarantujemy możliwość zwrotu towaru zakupionego w terminie 14 dni od daty jego otrzymania bez podania przyczyny. Zwrotowi lub wymianie podlegają towary pozostające w stanie niezmienionym w stosunku do stanu w momencie zakupu. Zwracamy uwagę, iż prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie Zwroty i reklamacje.
Czas na rozpatrzenie reklamacji lub zwrotu oraz powiadomienie Klienta wynosi 14 dni.